• 1. Algemene vragen
Expand All | Collapse All
  • 1. Hoe verloopt het bestelproces ?
     
    • In 4 korte stappen kunt u snel en eenvoudig een artikel bij ons bestellen.
      1. Selecteer de foto van het door u gewenste product.
      2. Kies indien mogelijk de gewenste kleur.
      3. Kies hierna de gewenste maat.
      4. Hierna klikt u op “winkelmand” en u wordt direct naar de winkelmandpagina geleid.

    U wilt meer aantallen van hetzelfde artikel bestellen? Om meer aantallen te bestellen kunt u eenvoudig in de winkelmand omgeving het product aantal verhogen. LET OP! Selecteer hierna wel op de balk winkelmand bijwerken.

    • Indien u nog een ander artikel of andere maat van hetzelfde product wilt bestellen dan kunt via de HOME PAGE terug naar de winkelomgeving en het gewenste artikel weer opzoeken en stap 2 tot en met 3 te herhalen. De extra artikel is direct zichtbaar in uw winkelmand.
    • Problemen tijdens het bestellen? Stuurt u ons gerust een email op hallo@shoeplace.nl of belt u met onze klantenservice 010 340 0585
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 24 Times
  • 2. Artikel is niet op voorraad wat nu?
     
    • U zag bij het selecteren van het artikel dat u de melding kreeg levertijd 4 tot 7 werkdagen. Dit betekend dat u product niet op voorraad is en wij deze direct voor u nabestellen. Het vervolg proces is dan als volgt.
      1. U krijgt de melding dat het artikel wordt nabesteld en u binnen 4 tot 7 werkdagen de bestelling thuis zou mogen verwachten.
      2. Indien er onverhoopt toch een vertraging optreedt dan krijgt u binnen 5 werkdagen een email of sms waarin wij de verwachte leverdatum aangeven. Wij bieden u dan een alternatief product of u kunt de order te allen tijde annuleren.
    • Als u door wat voor reden dan ook u product eerder zou willen ontvangen informeert u ons dit per email op hallo@shoeplace.nl wij gaan ons uiterste best doen om uw artikel sneller te kunnen leveren.
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 13 Times
  • 3. Hoe betaalt u en hoe krijgt u uw geld retour?
     
    • Betalingen via onze webwinkels gaan simpel snel en eenvoudig. U kunt bij ons betalen via:
      1. Paypall
      2. Afterpay
      3. Visa
      4. Ideal

    Afterpay klanten dienen wel rekening te houden met eventuele aanmaningen die worden verstuurd vanuit Afterpay. Dit kan gebeuren als artikelen niet binnen 30 dagen (na ontvangst) retour zijn gestuurd en ontvangen in ons centrale magazijn.

    • Geld retour, is het de verkeerde maat of wilt u de opdracht annuleren dan geen probleem!
      1. U stuurt het product via ons retour formulier (https://shoeplace.shipping-portal.com/returns/ ) gewoon terug.
      2. LET OP! Product(en) dienen ongedragen en onbeschadigd retour te worden gestuurd.
      3. Stuurt u de product(en) na ontvangst z.s.m. retour des te sneller kunnen wij het bedrag voor u terugstorten.
      4. Zodra de product(en) in ons centrale magazijn is ontvangen wordt het bedrag automatisch teruggestort.
    • Geen geld retour, het komt heel sporadisch voor dat wij het bedrag van een geretourneerde zending niet terug kunnen betalen.
      1. Het product is gedragen en of beschadigd geretourneerd
      2. Indien het product niet binnen de 30 dagen is geretourneerd.
      3. Als u van mening bent dat beschadigingen door fabricagefouten zijn ontstaan. Stuurt u ons dan een email op hallo@shoeplace.nl. Onze magazijnmedewerkers werken dan z.s.m. aan een nette oplossing.
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 25 Times
  • 4. Wat is de status van mijn zending?
     
    • Nadat u de bestelling heeft geplaatst krijgt u dezelfde dag of eerstvolgende werkdag een email met daarin de status van uw bestelling. Hierin vindt u ook een blauwe kolom met daarin de vermelding volg uw zending. Door hierop te klikken word u naar een pagina geleid waar u de zending kunt traceren en de bezorgtijdvak indicatie ziet.  U hoeft dus niet de gehele dag thuis te blijven wachten
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 39 Times
  • 5. Ik wil mijn product(en) retour sturen of ruilen wat nu?
     
    • In onze webwinkel kunt u eenvoudig een retourlabel aanmaken. Gebruik hiervoor de volgende link. https://shoeplace.shipping-portal.com/returns/
    • Handig om te weten is dat nadat u het retourproces bent gestart u begint met het invoeren van uw eigen postcode en de eerdere ontvangen track en trace nummer.
    • Indien u wilt ruilen dan kan dit alleen door uw eerdere product te retourneren en een nieuw product te bestellen in onze webwinkel. Gemiddeld duurt het 5 werkdagen (na ontvangst in ons centrale magazijn) om het retour bedrag terug te storten op uw rekening.
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 19 Times
  • 6. Hoe kan ik jullie bereiken?
     

    Contact met een Shoeplace medewerker is ontzettend eenvoudig en wij staan u graag te woord. Dit zijn de mogelijkheden.

    • Email: hallo@shoeplace.nl
    • Bellen: Klantenservice 010 340 0585 (ma – vrij 10:00/17:00)
    • Whatsapp: 06 141 33 631
    Was this answer helpful ? Yes / No
    Viewed 16 Times

Geef ons uw mening!

Uw mening is voor ons ontzettend belangrijk

Wij horen graag van onze klanten waar wij onze service op kunnen verbeteren. Dit zou kan gaan om onze; klantenservice, de website of onze producten.

Wij reageren gemiddeld binnen 24uur op hallo@shoeplace.nl